måndag 23 juli 2012


Kom på en sak idag! Något jag helt glömt bort.
Jag har ju inte lyssnat på min älskling från Danmark på hur länge som helst, och så idag vips så dyker han upp i spel listan.. Och vad händer!? Jo jag börjar gråta.. Tanten som mötte mig måste ju trott att jag fått ett dödssamtal eller något. Haha.
Så nu har jag suttit och poppat hans nya låtar i snart en timme, gud jag är verkligen lika såld fortfarande. Och det hela gjorde det ju inte bättre när han var med på Lotta på liseberg för några veckor sen. Gud vad jag bara vill krama om han och tacka för allt han gjort för mig, hur han har inspererat mig till livet att känna lycka att helt enkelt för engångskull våga VARA jag!
Jag måste träffa honom. Snart, och bara få tacka. Ge han en enkel kyss och berätta hur hans musik och han inspererar människor. Och han är ju så himla snygg också!!! Gosh..
I will never stop loving you!

Rasmus Seebach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar