onsdag 12 september 2012



Hinner verkligen inte med bloggen nu känns det som.
Har lite protjekt på gång med ett företag för att vara ansiktet utåt samt tjäna lite extra pengar.
Håller även på att fifflar lite med körkortet! La det ju på is, pågrund av olika orsaker.
Sen har jag även en massa annat som försegår i mitt liv. Möten hos doktorer och annat.

Idag är jag i allafall på kursen och har gjort lite ansökningar, även drivit med Fredrik för att han har skjorta och röda byxor. Sa att det ända som fattas nu är kavajen! Haha, gud vad jag skratta och han blev bara generad. Jag känner mig så trygg här på kursen!
Men här kan man inte sitta hela livet, men självklart ska jag komma och hälsa på senare efter jag fått jobb! Den här kursen har ju givit mig så mycket samt nya bekantskaper.

I eftermiddag ska jag även upp till ungdomsmottagningen för att byta p-stav (typ på tiden 5 månader efter utgången tid!) så det ska bli skönt!
Blir även en pw om vädret håller i sig ikväll. I morgon fyller även Bosse (Daniel) år så då blir det lite firande för han på kvällen och massa smörgåstårta muuuuums!

Allt för mig denna gång :)
Kisses

 

2 kommentarer: