måndag 15 oktober 2012

Jo jag lever!
Tydligen så tycker min mor att det går extremt seg här i bloggen. Och ja, på helgerna prioriterar jag inte direkt att blogga utan umgås med mina vänner och min käraste.
Tycker även min mor ska skaffa sig en iphone (hon lever fortfarande på 90 talets telfoner) så hon skulle kunna skaffa instagram och följa mig där.
Ta tag i det kära mor!

Annars lever livet på, i både mot och medgångar.
Är på kurs idag, känns dock sent men det gör väl alla måndagar.
Har i allafall fått mig ett par skratt idag av min kära coach. Han är för go min Fredrik!

I eftermiddag blir det bara att ta det lugnt, handla lite efter kursen smått och gått hem.
Vet inte heller om Mathias har träning ikväll, får ta reda på det.
Dem förlorade dock matchen igår riktigt grovt med 5-2.. Synd för dem! Verkar dock som det är mycket problem i laget nu dessvärre. Folk blir kickade, otrevlig tränare imellan åt och domarna kommer ej i tid till matcherna. Jaja, vi får väl hoppas på att det blir bättre! För lagets skull :)

Mathias ringde nyss och var ledig från träning idag så ikväll får det ta och bli mys middag.. Fisk kanske? Nyttigt ska det vara.
Men ja jag lever, står i. I morgon är det jobb på schemat så ja, jag har fullt upp för tillfället!

Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar