måndag 19 november 2012


Haft en kanon helg!
I fredags tog jag det bara lugnt hemma med Ami. Sen följde jag med henne ner till G en snabbis för att möta upp Markus som Ami var chafför.
Träffade även på Teresia och Sandra så tog en öl med dem för att vara trevligt sällskap för en stund sen gick jag hem.
Skulle bege mig i skaplig tid till Märsta på lördagen, men var så seg/trött inte direkt ovanligt så låg i sängen med Mathias fram till 1 tiden.
Kom till Märsta runt 5 tiden där jag mötte upp Örjan för att handla mat.
Träffade min älskade Malle vid sju tiden och sen lekte vi rövare fram till fyra på morgon. Så otroligt rolig natt, har inte haft så kul på länge.
Och igår var det babyshower för Lisa, gud så glad för hennes skull. Och vilken mage? Gud så sugen man blir på barn men nej tack till de för tillfället.
Var hemma igår vid 9, då jag sjönk jag ner i soffan brevid min älskade sambo och kollade på beck.

Underbar helg med andra ord!

Nu idag är det provjobb på schemat, och sen i eftermiddag blir det lite protjekt!
Tänkte även sjänka en tanke till världens bästa mamma och örjan! Ni är bäst :)

Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar