fredag 1 februari 2013


Har fixat och trixat idag lite inne på toaletten. Dvs jag har bytt ut till nytt dusch draperi samt badrums matta :) lite snyggare nu! Man måste ju byta ut efter tag liksom.
När Mathias slutar ska vi åka till Jysk och handla lite kuddar till sovrummet alltså prydnadskuddar till mina nya örngott jag fick hem idag. Super snygga!
Ska se om jag kan lura på han något annat inne på Jysk också haha.

Ikväll blir det annars lugnt, ska se om Teresia hinner klippa mig annars får det bli en annan dag.
Även en lugn helg framför mig, lite shopping i morgon på stan med Mathias och ett bolags besök. Annars inget på schemat.
Brännan börjar som sagt lägga sig och jag har lättare för att röra mig men det stramar fortfarande i huden lite här och där.

Fan nästa vecka fyller jag år... Usch! Vill bara stanna tiden, eller snarare backa tills när jag var 18..
Men men, kul med presenter i allafall :)



Gammal bild från Nässjö tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar