onsdag 9 maj 2012


Helt mätt efter middagen. Bra det! Hann med en PW på 30 minuter så nu ska fettot få lite kondis (fettot är då jag!) Direkt när jag kom hem så kom det en tjej och köpte lite kläder av mig så nu rullar pengarna in. Yeah.
Ska sätta på kaffe om ett tag också, gillar inte när det är nybryggt utan mera när det stått ett tag! För vid 8 kommer nämligen Linnea och Martin på gofika! Längesen dem var här båda två faktiskt, så ska bli lite kul att träffa dem och surra lite. Ska se också om Linnea vill köpa något i klädhögen! ;)

Så ser väl min kväll ut då. Film klockan 9 och Vickan skulle komma vid halv 10 för att köpa två tröjor. Nu går det undan! I morgon förmiddag ska jag ner på stan för att köpa present till världens bästa Örjan som fyller år på fredag och självklart fyller han 25, det vet vi ju alla right? ;)
Sen ska jag möta upp en kvinna för att köpa en jätte fin lykta till balkongen.
Och på eftermiddagen blir det körlektion med bästa Pelle.
En toppen torsdag typ.
Nu lite family guy så man kan få skratta lite i sin ensamhet!
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar