torsdag 3 maj 2012


Vaken och pigg till en lagom nivå.
Sitter och dricka lite iste nu på morgonen, så gooooott!
Försöka att få i sig lite frukost kanske, dock finns det inte så mycket hemma då vi åker på semester i morgon över helgen. Ja i morgon bär det av ner mot Nässjö, är inte speciellt taggad på det för fem öre. Varken dit resan eller hem... Men det ska bli kul i allafall och träffa mina gamla vänner :) Samt lilla Lovisa!

Ska ner på stan om en timme ungefär också, kolla om jag hittar något till Lovisas konformation att ha på mig samt present. Och jag måste verkligen hitta en BH! Jag är så sämst på att köpa underkläder.. Fy fy fy på mig!
Nu ska jag packa en liten väska inför turen till Vätö. Sover där i natt som det blir jobb där ute i morgon med.
Kisses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar