måndag 28 januari 2013


And im back! Problemet löst.

Helgen var underbar, var i Gottröra som sagt och umgicks med min bästa vän. Fredagen tog vi det bara lugnt men kom ändå inte i säng förns vid 4 på morgonen. Det var tungt att gå upp klockan 9 på lördags morgonen för att äta frukost och göra sig i ordning för en hel dag på isen men helt klart värt det! Hade en toppen dag på isen, åkte isbil och drack lite öl. Kallt men helt klart värt det!
Dock var vi så himla trött på lördags kvällen så vi somande redan vid 10. Riktigt oväntat kan jag säga och hade rätt många missade samtal från resten av gänget i skogen när jag vaknade igår! Haha.
Men skönt att inte vakna bakis. Igår när jag kom hem blev det stor shopping med mannen. Fick hem en matta och massa mat.

Idag har jag bara tagit det lugnt, gick en power walk i morse. Sen pluggat lite och tv tittande! Dock i eftermiddags fick jag ett ryck och möblerade om lite, bytte plats på saker och ting.
Nu inväntar jag Farmen samt min vän Teresia som slutar vid halv 8 och kommer då och klipper mig! Bra att ha privat frisör ;)

Ha en bra måndags kväll! Nu ska jag försöka få tag på min gudmor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar