fredag 18 januari 2013


Som ni märker så bloggar jag inte värst mycket längre. Har tappat sugen helt enkelt och om jag bloggar så gör jag det från mobilen. Därför kartorna brevid bilden jag lägger upp i varje inlägg för att lokalisera vart inläggen görs ifrån.

Har även gjort en ny header. Kände att jag behövde en ny knuff i livet! Som jag nu står på helt egna ben utan stöd från någon i principen alltså.
Så varje gång jag ser min header så kan jag bli glad för min egen skull och tänka vad jag åstakommit.

Idag vaknade jag vid 10, så skönt med sovmorgon efter ett hårt pass igår på gymmet och sen frissan i rimbo. Min kropp är jävligt låg för tillfället, vet dock inte vad felet är men känns som ingen livsluft liksom även fast huvudet är på topp.
Ikväll blir det fredags mys med film sen final av farmen. Hyffast tidigt i säng får det bli då vi ska åka till Ikea i morgon. Som jag längtat! Kanske, bara kanske så är lägenheten helt färdig till min födelsedag! det vore ju toppen liksom.

Nej nu ska jag ta tag i städningen som jag dragit ut på hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar