söndag 17 mars 2013


En hel helg har gått och mycket har man hunnit med.
I fredags var jag hemma och åt god middag tillsammans med Mathias och sen begav jag mig upp till Sandra där vi badade tunna utomhus. Blev sedan lite biljard i biljard hallen i Norrtälje, och kom hem i hyffsad tid. Igår var jag där emot lite seg, men vi gav oss ut på utflykt jag och Mathias. Hann med en tur på stan och sedan ut mot Furusund och in på Linneladan där vi fyndade lite.

Blev en lugn hemma kväll igår och tittade på "är du smartare än en 5e klassare?" , kan säga att man fick ju många svar och att barnen är otroligt smarta!
Gick och la oss tidigt och gick upp idag i rätt bra tid. Har hunnit med en tur på stan och handlat lite hem. Även tagit en go fika på balkongen i solen, nu är verkligen våren påväg! Underbart :)

Nu ska vi kolla på twilight men hade ju glömt att ladda hem första filmen så sitter och väntar på att den ska bli klar.

Hoppas att alla som läser haft en lika bra helg som jag! :)



Ett år sen nästan exakt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar