torsdag 14 mars 2013


Hallå hallå!

Jag lever.
Idag var en dag utan kurs på schemat så blev istället lite extra jobb i rimbo. Otroligt rolig dag må jag säga, mycket skratt och ett kärt återseende!
Jobbade till 5 och åkte sedan hemmåt.
Kom hem runt 6 åt middag tillsammans med Mathias och sedan begav vi oss ner till solariumet för lite solning. Nu har vi precis duschat och inväntar fuskbyggarna!

Är även glad av att farmen snart är slut och att Jannike och Erik är i finalen, så väl förtjänta av det! Vem av dem som vinner spelar ingen roll för mig då både två är värdiga vinnare i mina ögon.

I morgon är det kurs igen och efter den ska jag på intervju.
Blir nog en tur på stan sen med Sandra eller Teresia, och sen en lugn och skön fredag kväll med lite vin och mys.

Nej, nu ska jag fixa lite varm choklad. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar