onsdag 6 mars 2013


Har inte bloggat på riktigt länge och det är för att jag upptaderat mig med en ny telefon och min gamla blogg app finns inte kvar på appstore så vet inte riktigt hur jag ska göra då jag typ aldrig sitter vid datan, dock så gör jag det nu men i allafall.

Livet rullar på och våren är på ingång, helt underbart. Har börjat på workforyou igen och trivs som fisken i vattnet, fredrik ska fixa praktik så fort som möjligt och anita ska hjälpa mig i morgon att söka olika kurser till i höst då jag ska börja plugga.
Ska även ta tag i körkortet nu igen för jag har fått beviljat muntligt vilket jag är otroligt glad över!

Jobbar även lite svart vid sidan om med att vara hundvakt åt två små "råttor" haha, dem är riktigt underbara. Dem trivs med mig och jag med dem, och dem ger mig också lite motion om man säger så haha. Har dem små liven idag och dem ligger här brevid mig nu och sover. Så söta.

Tvättstugan vid 2 och så dagen rullar på i fullo.
Mitt liv är på topp just nu!
Tack för mig :)



Wilma och Tyra sover haha.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du fick det muntliga beviljat :D äntligen!! Plugga inte för hårt nu ;) PoK Mällie

    SvaraRadera