fredag 18 november 2011




Bilder tagna igår!
Uppe med tuppen!
Härligt på ett sätt att titta ut genom fönstret och se hur frosten har tagit tag i marken på riktigt. Dock kommer det ju bli riktigt halt ner till bussen men jag åker lite tidigare istället! Ska platta håret nu så det är gjort, kör på inget smink idag orkar inte och så ska man behöva sminka om sig ikväll nej för jobbigt.
Jobbar till halv 5 idag, sen bär det av hemmåt för att duscha och byta om sen in mot Norrtälje! Ska först möta upp farbror Pelle (varför kan jag inte skriva ifall min kusin Alice läser för det är en överraskning!) haha, men möta upp han först som sagt och efter det åka till Mathias farbror Sonny's hus där alla syskonen ska hänga ikväll med respektive. Dock är ju jag och Carolina dem ända chick'sen men men , det funkar det med tror jag?!

Jaja, nu ska jag göra i ordning det sista. Vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar