onsdag 30 november 2011

Haft en super dag på jobbet.
Busat med Mumrik och Mario hela förmiddagen men samtidigt jobbat , därav bilden nedanför i inlägget tidigare idag.
Mathias kom och hämtade mig vid halv 5 snåret som vanligt, åkte hem och gjorde god middag. Han somnade på soffan vid 7 som han är sjuk så skulle han vila, men nu ligger han här bakom mig och snarkar och har sig. Haha han är för söt ibland! Ska väcka honom om en stund och gå till sängs, inte dirket någon pratglad kille så blir nog att sova dirket. Men det behövs, ska vara på shopen i morgon också istället för att städa hos familjen Lifvendahl på Vätö. Vi får in hur mycket som helst nu före jul så måste vara där nästan hela veckorna så det är ju skönt det!
I morgon kväll ska jag nog kasta in en tvätt direkt när jag kommer hem så man får lite rena kläder tills helgen. Sen ska jag sitta som en limmad ko framför tvn vid 8 för då är det Grimm!

Nej nu ska jag nog ta en godnatt cigg och sedan väcka det lilla trollet här i soffan.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar