torsdag 3 november 2011

Tja tja!
Träffade Ami igår som sagt, och så mysigt och trevligt vi hade det. Var vakna till minst halv 2 tror jag klockan var, vi tog även en promenad mitt i natten med ficklampa i handen och varsin öl. Sköna brudar på landet må jag säga! Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sov kvar hos Ami och Mackan och åkte hem i eftermiddags vid 2 tiden. Där jag möttes av Hannu och Örjan i fullt arbete. Själv började jag städa lite inne i huset packa och tog en snabb dusch. Örjan blev kvar på landet så jag åker med Hannu till Märsta.
Så nu sitter jag här... I denna förbannade skit håla! Men vad gör man inte när man har en hel helg inplanerade med familj släkt och riktiga vänner? Jo man får stå ut med skit Märsta.

Träffa Malle och Jenkan vid 6 tiden och tog en pizza (onödigt ja men gott!) där efter tog vi en sväng till brunos för en 20 minutare as skönt! Ska sola i morgon med om jag hinner efter en heldag med mormor innan jag ska iväg till Spånga på kvällskvisten. Annars blir det solning på lördag förmiddag! Då också mammas födelsedag, grattis i förskott mamsen!
Blir födelsedags middag för mamma på lördag som sagt sen på kvällen rullar jag ner mot norrbacka för att gå på inflyttningsfest hos ett par gamla men riktigt goda vänner. Ska bli riktigt nice! Får dock se om det blir utgång på kära KungCarl. Skulle vara kul, men får se vad plånboken tillåter eller vad mor&örjan tillåter haha.

Nej nu ska jag se på tv med mamma och ha en mysig kväll med människan som står mitt hjärta allra närmast på denna jord. Älskar dig mamma, du är föralltid bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar