torsdag 10 november 2011

Hård dag efter en hård natt.
Nej men gud så trött jag var i morse, helt slut verkligen. Men jag tog mig upp, gjorde mig inte speciellt i ordning men såg ju hyffsad ut. Tog bussen vid 11 in mot Norrtälje och tog sedan nästa buss ut till Nysättra. Där jag tillbringade hela efter middagen åt att städa! Lagom roande när man är trött men värt pengarna. Åkte hem vid 4 tiden, men tog ett stopp vid Linnea för att snacka lite och hälsa på hennes mormor (helt klart världens skönaste mormor efter min egen mormor såklart!) fick sedan skjus av Martin till korset för att hämta mopeden. Och satan i gatan som maggio säger vad kallt det var hem då! Nu börjar vinterns kalla klimat verkligen komma. Dock är jag arg för att det inte är snö. Bitter tjej svar ja! Men lite posetivt ändå för kommer det snö kan man inte åka moped haha. Har ju ändå körkortet snart så då underlättar det ju lite ;) !
Jimmie kom även förbi för att hjälpa mig lite med iphonen. Snäll vän det där!

Nu sitter jag själv här i soffan och kollar på parlamentet och skrattar!
Är så himlans glad nu och hoppas på det bästa. Jag hoppas det går hela vägen nu för då blir jag så hiiiiiiiiimlans glad!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar