lördag 19 november 2011

Tjenis penis läsare ! Skönt att inte vara bakis idag som alla andra där ute brukar vara haha. Åkte in till rimbo vid halv 11 tiden för att träffa min kära vän Johanna (Bettan) så längesen vi sågs! Vi tog en långpromenad i det soliga vädret så himla mysigt. Fastnade även hemma hos henne och matte sen på lite fika! Mathias plockade mig efter träningen och vi kom hem för en stund sen , åt en äggmacka nyss också. Mums ! Nu ligger han och tar en powernap inför kvällen det behöver han. Jag ska strax börja fixa lite med håret köra min olja och sedan tvätta det och duscha! Ska börja med maten vid halv 6 tiden och vid 7 tiden blir det att åka över till fam. Strandberg för att umgås lite och äntligen få träffa min Sofie <3 länge sen nu!

Så ser kvällen ut. Umgänge, så mycket bättre, skratt och alkohol!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar