tisdag 15 november 2011

Kom på en grej!
Jag har ju velat gjort en tatuering jätte länge och ska nu önska mig det i julklapp högst upp på listan som sagt mamma och örjan !
Men nu är det såhär va, att min kära mor. Som jag ju älskar men är lite irriterad på för tillfället har SNOTT min ide. Eller ja inte själva djuret jag ska göra, men texten eller ja siffrorna under. Visst, hon skrev dem på latin. Men hallå? Min ide. Min mor måste ju bara ha för dålig fantasi! Men kan man blame her? Nej, hon är ju faktiskt gammal hoho.

Så hon har gjort en tatuering nyligen i nacken, på latin tre årtal. Kul, jätte kul verkligen.
Men men, min kommer ju bli snyggare som jag är yngre och snyggare! Haha skämt o sido.

Min ide är i allafall följande:
Tre svalor på under armen från handleden alltså och uppåt
och under varje svala ska det vara ett årtal som står för Mormor, Mamma och Örjan
Även deras namn ska stå under.

Så nu vet ni hur min tatuering kommer se ut. Den första. Kommer bli fel, belive me!
Men denna önskar jag mig i julklapp PUNKT SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar