onsdag 23 november 2011


Sitter på shopen som vanligt, väldigt lugnt för tillfället. Så passar på att pussas med Mario som bilden ovan. Min lilla sötnos! Planen idag är väl att jag jobbar fram till halv 4 skulle jag tro och efter det hem till Linnea för att mata katten hennes och hälsa på hennes super mormor! Efter det tar vi bussen mot mig och drar hem och lagar "go middag" som Martin hade kallat det haha. Vi ska julpynta lite också, visst gjorde det mesta igår men idag ska gardinerna upp också i det lilla köket. Ska skjusa ner henne till bussen någon gång ikväll när vet jag inte. Mathias är inte hemma förns vid 11 trodde han som det är match idag igen. Tycker det känns som det är match var och varanan dag haha. Men men, jag lever och är glad i allafall. Ikväll skriver jag julklapps lista på bloggen också som går ut till alla släktingar! Puss så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar