tisdag 1 november 2011

Hej igen! Blev inte så mycket jobb idag, dock fixade jag alla växter som örjan ville ha hjälp med klippte av osv. Sen helt plötsligt fick jag ett samtal av min fina vän Emma som jag inte träffat på hur länge som heslt. Hon kom ut hit till mig på lite fika :) Så himla kul. Det är ju oftast jag som åker till Rimbo/Norrtälje för att träffa folk så det var jätte kul att hon tittade förbi. Du är guldvärd Ems!

Hon åkte för en stund sen så nu är det bara jag kvar, eller ja.. Ett par polacker tror jag det är nere vid ladan som örjan kallar för "snickare" haha. Ska väl börja laga lite mat snart till mig själv, städa och sånt där. Lägga fram kläder till i morgon te.x för då blir det ju upp tidigt! Körlektion som börjar kvart i 9 och sedan vid 10 blir det utflyckt med kursen i skogen. Mysigt! Dock måste man ju klä sig varmt från början som man inte hinner hem dirket imellan liksom. Haha! Ska se om jag kan käka hos martin i morgon efter kursen också som jag inte har någon skjus hem vad jag vet just nu! Så jag kan vänta på matte där :)

Nej, städa sa vi va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar