torsdag 10 november 2011

Har haft en super trevlig kväll med trevligt sällskap. Fläskpannkakan blev sådär men det blir väl så första gången man ger sig på det antar jag :)
Efter det blev det lite mys framför tvn med lite chips och dip och filmen Patrioten som gick ikväll på 6an , verkligen underbar film alltså. Mathias kom hem runt halv nio tiden och höll oss sällskap om han tog med posten till mig vet jag inte .. Hmmm... Kan ändå inte hämta ut det jag beställt lite för lite med deg just nu, dock är det bara julklappar så inget till mig shopping får vänta tills jul :)
I morgon (idag) blir det att gå upp i tid då det blir iväg att jobba. Så nu ligger jag i sängen och ska sova ... Ensam :( Mathias la sig i gäststugan för han ville sova tidigt när vi andra kolla film. Min snutte liksom! Jaja godnatt och sov sött , för det ska jag :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar