torsdag 9 februari 2012

Allt gick snabbare än vad jag tänkt mig nere på stan.
Mötet gick snabbare än vanligt, och sen gick jag förbi guldfynd för att fixa länken på klockan jag fick av Mathias mycket mindre. Helt okej. Fick ta bort fyra länkar, jag har ju så himla små handleder.
Där efter gick jag till Ica för att köpa läsk till bålen som jag ska ha på lördag. Så i morgon blir det bara att handla frusna bär och lite frukt plus plast muggar och ingredienser till kakan jag ska baka på lördag förmiddag. Så snart är jag ur fattig! Buuuhuuu....

Nu ska jag titta på mina dubbel avsnitt av hem till gården.
Sen blir det att fixa det sista inför tvätttiden klockan 2.
När Pontus kommer på fika, det återstår att se.
Kisses

ett super gulligt sms jag fick i tisdags av min fina vän i Nässjö. love u

1 kommentar: