torsdag 16 februari 2012

Haft en super mysig kväll med Vickan.
Dock blev det inget plugg då jag tog någon öl och vi snackade på en massa. Det måste man ju göra när man ska lära känna varandra :)
Vi bestämde även att nästa torsdag när Mathias har sin sista match så ska vi åka upp och kolla tillsammans. Jag måste ju stötta honom någon gång även fast han kanske inte stöttar mig med mina hobbys...
Tar med mig boken till shopen i morgon, tror det ändå kommer vara hyffsat lugnt i morgon men vi får se. Ska ringa boss direkt också i morgon när jag kommer dit, hon har ju inte varit där på ett tag nu som dem fått utökning hemma hos sig (valpar!) så därför måste jag ringa henne. Ska alltså fråga om jag får ha Mario i helgen eller inte. Hon svarade inte ikväll när jag skrev mail så får ringa i morgon helt enkelt.
Vet inte när Mathias är hemma, det får vi se.
Jag ska i allafall sova om en stund. Ska ju upp tidigt i morgon :)
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar