måndag 13 februari 2012

Sket sig på skrivningen idag.. Men det är bara och bita ihop och köra igen, så nu blir det ännu mera råplugg hela denna vecka. Nu jävlar! Blir så förbannad.

Imorgon är jag ledig och då blir det plugg, är sugen dock på att springa eller promenera. Känner mig fet och vill bli lite fit. Men har ju ingen att gå eller springa med... HALLÅ TJEJER FRÅN NORRTÄJLE VILL NI BLI MIN GÅ/SPRINGKOMPIS?!?
Haha. Annars bara plugg i morgon. plugg plugg och plugg!
Dagens roliga var väl att jag fick träffa min bästa vän Ami innan skrivningen på en lite oromantisk lunch. Haha, love you bästi!
Tänkte slänga in en dagens outfit bild. Körde på guld idag.
Kisses

1 kommentar:

  1. Jag ställer upp!!! Vet hur det känns att ha vännerna någon annanstans även om mina inte är alltför långt borta! Dessutom spelar ju våra män i samma lag och jag kanske dyker upp på en inflyttningsfest snart?;) hoppas födelsedags helgen blev bäst!!

    SvaraRadera