onsdag 15 februari 2012

Har precis tittat på två dubbel avsnitt av hem till gården efter jag nu hade pluggat i två timmar.
Shit det börjar bli spännande i det där programet nu alltså. Får inte missa något känns det som!
Har även skrivit liten matlista på lite saker jag måste handla när jag kommer hem ikväll, skönt att det inte är så långt hem när man ska bära tunga påsar hem. Fan, nu skulle man ju ha haft körkort. Men som sagt inte långt kvar, nu är det bara att hoppas att det går hela vägen! DET SKA GÅ HELA VÄGEN!
Ska fixa lite det sista innan jag springer ner mot bussen om en kvart ungefär, eller ja bussen går ju halv två men som jag alltid har varit en sån som är ute i god tid så går jag alltid "lite" innan. Haha, men ska även in på pressbyrån för att köpa ciggaretter också. Hoppas även att min lilla Mario är på shopen idag så man får gosa lite. Tydligen har min lilla sötvovve åkt på kennelhosta. Min lilla stackare!
Hoppas även på att det finns varor idag så man kan jobba lite. Lämnar körkortsboken hemma som jag ändå pluggat mycket idag och ska plugga mer med hjärtat ikväll.
Ha en bra onsdag allesammans så hörs vi ikväll.
Kisses



Love Rimbo Djurshop - Vi har allt för ditt djur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar