måndag 6 februari 2012

Väntar på att chefen undercover ska börja. Förra veckan var ju askul.
Men först blir det att se drömmen om landet på svt1, ska tydligen vara askul.
Blir en tvkväll som sagt, blev även pastasallad till middag.
Oj så virrigt det blev!
I morgon är det ju som sagt min födelsedag... hmm.
Och det ska firas med shopping med min fina vän Sofie i Täby.
Så får väl se var det slutar. Förväntar mig inte direkt en kväll med hjärtat, han skulle aldrig ta ledigt från hockeyn för min skull. Så jag får nog fira med mig själv, har inte bestämt mig än för om jag ska vara hemma eller om jag ska gå ut och äta själv. Vi får se!

Nej, nu drömmen om landet.
Kisses

1 kommentar:

  1. Haha, den där hockeyn!! Den har sina nackdelar.. Lite för ofta! Och på födelsedagen och allt! Hoppas den blir fin ändå! :)

    SvaraRadera