fredag 10 februari 2012

Tog inte tag i det där med kläderna, kom på att det var nog en dum ide att göra det dagen innan man ska ha fest och släktingar på besök. Så tar det nästa vecka, Ami skulle tydligen ha bästis rabatt också på kläderna jag ska ha bort. Haha rolig bästis man har!
Nu är även allt inhandlat inför i morgon (tror jag!?) så det känns ju skönt.
Men måste ändå gå upp vid 10 tiden i morgon för att hinna städa, som jag inte gjorde det idag. Det skulle ju ändå bli smutsigt till i morgon. Haha.
Sen blir det att ställa sig att baka också, så hoppas nu att jag får ett förkläde av mormor i födelsedag present för det behövs!
Blir nog en riktigt bra dag i morgon, men kommer samtidigt känna mig så himla stressad. Så det är skönt att min fina svägerska Carolina även en utav mina bättre vänner kommer tidigare för att hjälpa mig med allt jag behöver hjälp med. Vi blir som sagt 14 stycken med dem som tackat ja, så hoppas ingen backar ur nu då blir jag arger! Haha.

Ikväll blir bara att ta det lugnt, mys med pocorn framför QX Galan när den börjar.
Vill att den ska börja nu.....
Kisses



Gammal bild från 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar