torsdag 16 februari 2012

Har haft en super rolig och mysig dag med Emma.
Mycket snack som vanligt, eller rättare sagt som var tvingat då vi inte setts på evigheter.
Emma berättade en massa roligt som skett i hennes liv på sistone. Så glad för din skulle Emma, önskar dig all lycka min fina vän! <3
Har tvättstugan som sagt nu och inte så mycket tvätt denna gång så det är skönt. Fanns dock inte en ända tvätttid nästa vecka förns på lördagen. Och på lördag nästa vecka ska ju hela hockeylaget hit med respektive... Så satt upp morgon tiden, lagom kul. Man får väl sova i mellan åt då! Jaja, inte så mycket att göra åt det inte.
Ska ta mig en kopp kaff nu (typ den 5e idag!?) och plugga lite teori. MÅSTE ju göra det så jag klarar det på måndag! Så denna helg blir lugn för min del, bara en massa plugg!
Eventuellt ska jag ha Mario i helgen, hoppas hoppas hoppas. Ska bli så himla kul i såna fall, boss skulle bestämma sig i morgon eller ikväll. Woooohooo :)
Kisses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar