måndag 27 februari 2012

Sitter och kollar på 112 - på liv och död.
Det är fan bra alltså, haha vilken mupp jag är.

Fick gå hem tidigare från shopen idag med, var lite dåligt med folk idag så jag behövde inte sitta där och häcka. Hade mer än gärna gjort det som detta är sista veckan jag är där (snyft!) men hade sådan förskräcklig huvudvärk så det var lika bra att åka hem.
Ikväll är det karatefylla också, woooho. I kvällens avsnitt ska dem tydligen till åre, fyfan vad kul
Och juste! Min kära vän Emma kanske kommer förbi också, dricker lite vin och sover över. Mysigt.
Hon skulle messa vid sju om hon kommer eller inte!

I morgon blir det att gå till min kära frisör Mia. Hmm, ja tror ni jag ångrat mig? Kanske klipper av rubbet istället för lös hår? Vi får se...
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar