torsdag 16 februari 2012

Hade en såndär sämst kväll igår. Inte taggad på något, inte lust för något, och massa gnäll från karln.
Kvällen slutade som ovänner och låg rygg i rygg med varandra i sängen. Är inte sur fortfarande, jag är bara ledsen. för ibland förstår jag mig inte riktigt på karln hur han kan uttrycka sig som han gör, han säger helt fel saker. och då bara saker som sårar, och han är inte direkt en ´"jag ber om ursäkt" kille heller. utan han tror bara att allt ska vara lugnt dagen efter? Så trött på det.
Så nu är det krig. Från min sida, för jag orkar inte med dessa onödiga tjaffs som egentligen inte hade behövt att vara onödiga om karln hade fattat från första början när man bad eller sa till om något....

Everything can be a dream, you are my dream now but tomorrow you can be gone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar