torsdag 11 augusti 2011

11 augusti

Så glad jag blev! Min kära vän Louise kom förbi för någon timme sen och det gjorde mig riktigt glad. Hon var ute på sitt landställe här uppe så hon tittatde förbi. Vi satt och ljög lite berättade lite skvaller osv sånt vi liksom gör när vi ses ;)
Hon åkte nyss härifrån tråkigt, men ändå kul att se henne. Ska försöka ta mig in till Märsta något nästa vecka och träffa henne och lite annat folk.

Nu ska jag strax damsuga lite damma av och sånt så allt är färdigt tills min fina Caroline kommer som dock är lite agro för tillfället då hennes tåg (j*vla SJ) var försenat. Så snart kommer hon, hon skulle ta bussen från Arlanda vid halv 6 så blir väl middag runt 7. Mums, då blir det fläskfilé med pommes. Sen blir det en mys kväll med lite gott rosévin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar