torsdag 25 augusti 2011

25 augusti


Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp idag. Drog iväg tidigt i morse med tvillingarna + Iris och faster för att gå på läkarbesök på St eriks ögonsjukhus med ena tvillingen. Gick jätte bra men vilket pådrag för att passa små barn?! Haha men kul är det alltid. Åkte där efter till Arninge (?) om jag inte minns fel och handla lite (fick med mig ett par jätte fina höst boots hem ÄR super nöjd!) kort på dem kommer senare ikväll när jag väl är hemma.
I allafall landade i Nysättra runt 1 tiden då det blev fika och massa annat. Snart om en tjugo minuter sådär är det dags för mig att bege mig ner mot bussen för att åka in till Norrtälje och sedan där knalla upp mot ishallen igen för att möta upp Mathias efter hans hockey träning! Sen far det hemmåt. Resten av kvällen består nog av mys med min älskade pojkvän. Inte för att vara fjantig men jag saknar honom faktiskt jätte mycket när jag väl är borta från honom (hihi).
Nej nu ska jag packa det sista i min väska sen röra mig neråt mot bussen.
Puss så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar