tisdag 23 augusti 2011

23 augusti


Hemma igen!
pooof, vilken dag. Nej men kom hem för någon timme sen och ställde mig och gjorde mat direkt. Jag grillade för mig själva haha rolig tjej liksom. Så nu har jag gjort så mycket så att Mathias klarar sig på massa matlådor, YEAH!
Han kommer hem snart efter sin träning, då blir det mys och sedan tidigt i säng. Ja juste, båda ska upp tidigt i morgon för i morgon ska båda jobba i Norrtälje. Jag ska jobba som städerska, yeah haha. Sover sedan hos kusinerna på Vätö då jag ska jobba som barnvakt (kan man göra det??) på torsdag för middag då lilla wilma ska till läkarn och kolla sitt öga. Tror jag eventuellt ska till kallhäll på torsdags kvällen?? Hmm.. Det bestäms nog helt i morgon kväll. Nej nu ska jag ut och ta en efter matencigg och dricka upp min grillbärtz! Cheers


Taaaaaadaaaaaaa! Im fucking happy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar