söndag 14 augusti 2011

14 augusti


Tjena mitt bena!
Söndag idag och det har varit en härlig söndag, blev en tur till Norrtälje på eftermiddagen med mina två sötnosar Caroline och Carolina! Hjärtat var också med men han var på möte med Norrtälje hockey för att höra om säsongen och träningarna.
Så en mysig dag i Norrtälje helt enkelt. Kom hem för en liten stund sen, så jag tänkte att jag skulle kasta in ett litet blogg inlägg medans hjärtat lagar mat och Caroline gör ? Ja jag vet inte vad hon gör haha.
Kvällen blir väl lugn med film som hjärtat mitt ska upp tidigt i morgon bitti för att jobba!
Carolina skulle också eventuellt komma över och hjälpa mig och färga håret lite samt utväxten, den börjar bli lite stor nu tycker jag. Det här med hårfäger alltså.. Haha!

Juste, min vän Emma har kommit hem från Grekland nu äntligen så får nog bli att träffa henne i veckan på en fika och höra hur hon haft det. Samt att jag ska nog ut med Ami på onsdag på någon uteservering i stan på kvällen typ.
Nej nu ska jag vara lite social! Puss



Snälla sommar försvinn inte än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar