måndag 15 augusti 2011

15 augusti


Och ännu en måndag av mitt såkallade roliga liv har gått. Haha.
Nej men jag och Caroline gick upp i hyffsad tid i morse och bar och sedan ner mot ladan för att måla, så himla duktiga vi är och snabba också var vi. Åt lunch vid 3 tiden och sedan kom Carolina förbi för att hjälpa mig att förbättre på min hårfärg. Helt okej blev det kanske, har inte fixat det än så får se hur det ser ut när det är helt fixat :)

Nu sitter vi framför tvn jag, Caroline och Mathias och ser på galenskaparna typ! Inge vidare, men det blir film sen för mig och Caroline när Mathias har gått och lagt sig. Hon åker ju trotts allt hem till Nässjö igen i morgon :( Men men, jag får åka ner i september och hälsa på (om jag inte fått jobb innan)! Stannar dock kvar i Märsta i morgon efter jag åkt in med Caroline och lämnat henne vid tåget. Funderar eller ja har bestämt med min vän Sara att ta en sväng till Corner och även träffa Ken. Kan bli jävligt över förträffligt!
Sen onsdag ska jag nog in till Stockholm city för att träffa Ami på en öl eller två. Tänkte även träffa Emma på torsdag eller fredag beroende på hur hon mår, stackarn blev ju sjuk efter hon kom hem från Rhodos. Men men vi får se vad tiden utvisar :)

Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar