måndag 29 augusti 2011

29 augusti



Måndag idag som sagt då, och jag är glad. Varför?
Jo solen skinner OCH jag ska rida senare ikväll. Åh så glad jag är! Var ett tag sen jag satt på hästryggen, så ikväll blir det nog skritt och kanske lite trav. Måste vänja in mig igen! :)

Nu är klockan snart ett, och jag har klippt gräsmattan och ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag ut och måla. Och jag duschar för att hålla mig sval, här ute är det ju runt 30 grader!? Jag dör här hallå..
Ska samtidigt byta pircingen längst ut nu när jag duschat också. Som svullnaden gått ner och nu är det mest massa läspande haha.
Försöka få tag på älskade Carro har man ju försökt hela morgonen också för att berätta att jag fått igång skypen men svarar hon??? Nä... Jaja, nu måste det göras något. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar