söndag 21 augusti 2011

21 augusti


Söndag då och klockan är runt kvart i åtta. Väntar på att tiden ska gå så jag kan se på söndagsfilmen, hmm.. vad ska man göra sålänge? Har redan fixat naglarna så. Herregud. Strömmen gick ikväll också men kom tillbaka lika snabbt! Händer saker här på landet, haha.
Igår var vi som sagt hos Mathias föräldrar och åt en sista middag, kräftor. Åh jag älskar kräftor! Det bästa jag vet! Sen blev vi där hela kvällen, eller ja jag och Carro tog en sväng ner till Vängsjöberg som kronprinsessan Madelene var där. Kul att träffa henne också :) YEAH!I morgon blir det en tur till Norrtälje också, ska träffa Emma och göra lite galenskaper! Hemligt vad, men ni får se efter jag kommit hem. Slänger nog in ett blogg inlägg i morgon bitti, ska ju sticka tidigt så ska upp vid 7 tiden. Ha en bra och mysig söndagskväll! Puss


Bild på mig och finaste Bellen när vi hade kräftskiva hos henne i onsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar