lördag 27 augusti 2011

27 augusti


Tja tja!
Lördag idag och jag tog en skön sovmorgon, men det behövdes som man kom i säng vid klockan 4 i morse haha. Vi drog i allafall till Vallentuna igår (inte Mathias, han var hemma och sov) och gick på krogen som hette Tre Kroner. Väldigt trevligt faktiskt. Tog taxi hem vid 2 tiden då när det stängde, och det var den roligaste taxi resan jag någonsin varit med om. Jag, Martin, Pue, Tobbe och Ami satt där bak i taxin (buss taxi) och Mackan där framme för att visa vägen. Och hur vi höll på! Pue upp och ner i sätterna i taxin, hamna i bakluckan. Tobbe la sig på golvet avlång för att ligga skönt! Haha, jag dog. När vi väl kom hem körde vi en liten efter fest hos Mackan och Ami men dock varade det inte så himla länge då Mackan fick en riktig kanon fylla, så Jimpan var snäll och körde mig till genvägen vid gärdet där Mathias kom och hämta mig.
Det var gårdagen det.

Idag har jag bara suttit i solen, innan jag och mamma fick ett ryck och klippte alla jävla gräsplättar här på landet. Gud min rygg alltså! Men men, nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag är klar till middagen. Vad som sker denna lördag kväll har jag ingen aning om just nu, men något roligt dyker alltid upp! :)
Puss och kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar