måndag 22 augusti 2011

22 augusti

Sitter för tillfället utan för ishallen i Norrtälje och ska sitta här i 50 min till ( it sucks !! ) .. Men Mathias har ju hockey träning så vad gör man inte ? :)
Efter jag var på stan i norrtan idag med Emma så drog jag till Vätö till mina kära kusiner . Dem hade rid dag idag och ville så gärna att stor kusinen ( jag ) skulle se dem så självklart åkte jag dit :) dem var så duktiga så. Funderar själv på att börja rida där ute men i såntfall i tant gruppen med min faster. Dem andra är ju för små och har inte lika mycket erfarhet som jag.
Blev där efter middag hemma hos dem samt mycket mys. Ska dit på onsdag igen men då som jobb ( städerska ) lovley ! Även till norrtan i morgon på möte men resten av dagen i morgon blir det jobb hemma på landet :) vad jag just nu spar till är en hemlis men lovar att berätta vid tillfälle.

Nu ska jag nog ta och ringa Emma :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar