tisdag 16 augusti 2011

16 augusti


Tisdag idag och min kära vän Caroline har precis åkt hem till Nässjö. Snyft!
Nej men ska åka och hälsa på henne nästa månad tror jag, ett par dagar. Stannade i allafall kvar i Märsta idag efter jag lämnat henne. Tänkte jag skulle umgås lite med mina vänner när jag väl är här, så ikväll blir jag sovandes i Märsta.

Planen för ikväll ligger till så att jag ska till Malle om ett tag när jag gjort mig i ordning och ätit. Sen köra lite föris där och sen nog ner till älskade Corner :) Där träffar man alltid gamla drägg till vänner haha. Men blir nog inte alls för mycket för min del. Ska ju på dejt i morgon i stan med Ami och ta en after workare :) och efter det blir det att åka hem till Gottröra igen och pussa på mitt hjärta som inte sover brevid mig ikväll. Blä på den!
Men men nu ska jag ta och lägga på lite make up, inte för det behövs men i allafall! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar