fredag 23 december 2011

Godmorgon eller?
Haha har varit vaken sen 5, tog en dusch och åt frukost i lugn och ro. Åkte med Mathias till Rimbo och hem till Martin. Och till min stora förvåning så var Martins firma bil hemma fortfarande när jag kom, mysko tänkte jag. Så jag gick upp och låste upp dörren till lägenheten, och vem ligger inte där i sängen och sover?! Jo Martin. Haha grymt att han hade försovit sig så läääääänge. Så jag väckte honom och fick iväg honom. Så han kom iväg i allafall.
Nu sitter jag här och har precis sett två avsnitt av "Mannen som kan tala med hundar", jag verkligen älskar Cesar man lär sig så mycket tycker jag.
Ska ta en kopp kaffe och en ciggarett tänkte jag, sen fixa sig lite. Sista dagen på shopen idag som sagt!

Ha en bra fredag allesammans!
I morgon är det julafton också. Woho.

2 kommentarer:

  1. hel otroligt!!!! Att du är uppe med tuppen, jag jobbar max till 11.30 idag ska bla hem till mormor osv/KRAM

    SvaraRadera
  2. helt otroligt!!!! Att du är uppe med tuppen, jag jobbar max till 11.30 idag ska bla hem till mormor osv/KRAM

    SvaraRadera