torsdag 15 december 2011

Har precis färgat mitt löshår. Haha i brist på annat och ifall jag någon gång framöver skulle vilja ha lite längre mörkt hår som typ på julafton. Så nu hänger det på tork, resultat kommer nog upp i morgon då jag hört att man inte ska föna löshår då det sliter mer än när det lufttorkas :)
Färdig med det alltså, och satt mig precis framför tvn.. Allt suger ju? På alla kanaler vad är det här?
Jaja.. Får väl kanske gå och lägga mig eller plugga lite istället då. Mathias kommer väl hem om en halvtimme, är match ikväll så då blir han alltid sen.
Ska upp tidigt också, ut och gå med Sofie som inte blev av i tisdags. Så i morgon får det bli en lång promenad och sen någon gång på dagen.. Hör och häpna.. Så kommer min kära väl Cajsa ut på besök, ta en fika och byt låna lite kläder och sådär. Mysigt värre!
Vad som sker i morgon kväll är dock en fråga som inte än är löst.

Hej svejs sålänge.


En gammal oldie för Cajsas skull på oss. Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar