onsdag 14 december 2011

Hej hallå!
Nu har man hållt på att plugga i en timme. Det går bra, och jag hänger med. Så nu jävlar! Inte långt kvar heller. Så nu gäller det verkligen att komma ihåg allt också!
Började även med maten för en halvtimme sen, blir ytterfile gryta idag med ris. Mums.
Man ska ju passa på att äta gott nu som det blir annat nu när vi flyttar när man har nära till badhus och träningscenter hela tiden. Yeah, im coming soon 2012!
Och resten av kvällen blir bara till att njuta med Mathias, kolla på möbler och sånt till lägenheten. Åh, jag längtar så mycket!! Jag fattar inte att det bara är 3 veckor bort så har vi nyckeln?! Helt jävla great.

Ska även kolla på David Guetta - Nothing But The Beat filmen ikväll också eller ja efter middagen. Har tankat den hela dagen, så den ska jag fan se! Som jag är ett stort fan av honom också, har även kollat på biljetter till Usa idag.. Någon som är sugen på att följa med och kolla på Guetta? ;)

Nej, nu ska jag fortsätta med maten och snart är hjärtat hemma.
Puss



Jag älskar dig, tillsammans klarar vi allt!
Du gör mig så lycklig och tillsammans förblir vi lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar