tisdag 13 december 2011

Har precis ätit frukost. Blev mjölk och mina söta cocklad puffar (ja, jag är ett barn!). Ska sratx hoppa in i duschen för en snabb dusch sen ta på mig träningkläder då jag ska åka till Sofie och Tobbe vid 11 för att ta en lång promenad, ska bli så skönt. Alla mina lediga dagar nu så ska jag passa på att gå ut och gå, jag har ju inte tiden annars?! Så idag passar det ju super bra som jag är ledig. Efter jag tagit en promenad med Sofie så ska jag åka förbi min fina vän Sandra och hälsa på och ta en fika. Ska även såklart ta en titt på sötunge Hannah. Var ju ett tag sen jag var där, så Hannah lär ju ha blivit super stor?! Åh, så jag ska pussa på henne! Nu fick jag ett sms av Sofie, haha hon är gudomlig min vän. Blivit lite kaos i morgon schemat, så våran promenad blir i eftermiddag så jag sticker till Sandra först på fika. Men ska ändå börja göra mig i ordning nu för då kan jag städa och diska innan jag sticker iväg :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar