torsdag 1 december 2011

Slutar om 45 minuter.. Skönt! För nu på eftermiddagen såhär så har jag blivit sjukt seg och har ont i vänstra hjärnhalvan ;/ har fått det efter att jag hostat så himla mycket. Jobbigt!
Ska förbi Gottröra innan vi åker hem för att kolla posten, hoppas mitt paket med min julklänning kommit. Då blir jag super duper glad! Ni kanske får en sneak peak sen ;)
Vet inte vad vi ska laga till middag. Vet inte om jag eller Mathias ska laga maten, det får vi se vem som har mest ork. Vet i allafall att jag måste kasta in en tvättmaskin måste ju ha lite rena kläder till helgen,
bland annat så ska ju jag och Mathias ut och äta på lördag för att fira en sak :)
Vas annat som sker i helgen vet jag inte, ska pilla lite med mopeden i allafall. Baklyset har ju pajat så det måste fixas!

Nej nu ska jag ut och rasta Mario och ta en ciggaret :)

Mario har mops race! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar