torsdag 15 december 2011

Hej på er där ute!
Nu är jag äntligen hemma och kan ägna lite tid till bloggen.
Kom hem för ca en timme sen, har hunnit äta lite middag som dock inte blev så mycket men det mättade min mage i allafall. Har precis gjort lite jobb och update på Rimbo Djurshops sida på facebook, gå in och bli vän med oss vetja? :)
Så nu finns det massvis med nya bilder och info om saker som händer hos oss snart.

Så nu är jag klar med allt jag skulle göra direkt när jag kom hem, eller nja ska maila min chef och säga när jag kommer på måndag. Har ju en utav mina sista körlektioner där på morgonen så kommer nog lite senare. Och det måste ju medelas? Självklart!

Nej, nu ska jag göra lite annat. Typ glo tv eller kolla efter nyårsklänning? Shit... Hate this time of the year!


Detta var min middag, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar