onsdag 21 december 2011

Haft en kanon dag i Norrtälje.
Började med körlektion som sagt och den gick as bra, men klart den gör det när man har världens bästa kör lärare :)
Efter det skulle jag ju träffat Emma men blev inte så, hon kunde tyvärr inte komma. Så jag tog en tur på stan och hittade en till julklapp till mamma och även till Örjan. Men nu är det slut med julklappar :)
Var sen på möte klockan 1 och var klar vid kvart i 2 så jag hann med 2 bussen. Klockrent!
Hamnade sen hos Martin och Linnea i Rimbo, där det smed lite planer och åt middag. Hjärtat kom även förbi efter jobbet och åt med oss.
Nu är jag hemma och sitter här i soffan som en zoombie. Håller på att dö av trötthet!

Ska försöka få tag på mamma igen och se om hon svarar. Skulle vilja be henne om en tjänst.
Att gå på bolaget åt mig. Nu undrar ni säkert varför som jag blev myndig till bolaget för två år sen sedan, men anledningen är att jag inte kommer hinna till bolaget innan juldagen, och man vill ju ha fixat dricka innan den über sköna festen hos min vän Caroline i Nässjö drar igång. ÄR SÅ TAGGAD!!
Hej så länge från en trött tjej..

1 kommentar:

  1. Hur F...... kan du ha min blus ,du fick ju inte följa med på festen!!
    Ha,ha men ta med den hem är du snäll

    SvaraRadera