fredag 23 december 2011

Haft fullt upp hela dagen, helt slut som artist.
Kunder hela tiden, har nog varit den dagen med mest människor ever som jag varit där i allafall.
Men kul det. Att lära sig hantera stress.
Slutade vid 4 då jag tog bussen hem och hjärtat hämtade mig vid busshållplatsen. Kom hem och lagade god middag ihop. Mums så gott det var.

Nu sitter jag i soffan som en död människa och kollar någon skit sämst film. Usch. Ska ta en dusch snart tror jag och sen hoppa i säng. Man känner att man verkligen är trött när man gått upp klockan 5 på morgon.. Gäsp.
Packar och allt det där i morgon, ska vara i Märsta halv 2. Julafton. I morgon. Helt otroligt, känns som det nyss var sommar?! Jaja, den är ju snart här igen.
Hoppas ni andra som är vakna och pigga har en bra fredags kväll. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar