tisdag 20 december 2011

Inte haft tid att blogga på hela dagen, för jag började tvätta stor städa och allt sådant där direkt när jag gick upp vid 9 tiden i morse. Och vid 12 tiden så kom min kära vän Cajsa hit på besök också, mycket trevligt så har umgåtts med henne hela dagen. Helt förståligt.
Fick låna lite kläder utav Cajsa, och hon tog med sig en stor påse här ifrån också. Hon åker ju utomlands den 29e så varför inte liksom? Ska förbi henne på julafton också och hämta lite saker jag ska låna som hon glömde ta med sig ut.

Snart kommer Mathias hem också, underbart. Då ska vi laga mat tillsammans!
Ikväll blir det kebabkött med ris och vitlökssås. Mums. Sova tidigt i kväll också för i morgon ska jag in till Rimbo tidigt på morgonen för morgonfika med Linnea och sedan iväg på körlektion och där efter möte.
Fullspäckad onsdag som sagt, inte långt kvar till jul nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar