onsdag 14 december 2011

Helt slut. En timmes promenad blev det för mig själv, fick ett sms av Sandra precis innan jag skulle åka att hon och lilla Hannah inte var så krya idag. Stackarna!
Så jag gick själv i en timme. Helt okej, ska laga mig lunch nu. Omelett blir det, mums. Kollar hem till gården samtidigt, love it!

Pratade även med min super fina vän Caroline för en stund sen. Samtalet gick väl på 30 minuter om inte mer? Gud så jag saknar henne att ha henne nära. På samma gata, ett sten kasta ifrån mig. Åh, jag saknar verkligen my pink lady!
Men får ju träffa henne snart igen, om två veckor. Blir ju rave fest hos henne på juldagen nere i Nässjö! Haha, hon är för go den där lilla kvinnan. Därför jag saknar henne så mycket, hon gör mig alltid glad.
Puss på dig gull Caroline!

1 kommentar:

  1. du gör mig såååååå glad min persika <3 love you / tha pink lady

    SvaraRadera